Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΖώΔιΑ...

Χθες αγαπητοί μου αναγνώστες έκανα ένα μικρό λάθος..θέλετε το άγχος της πρώτης μέρας, θέλετε η αστρολογική μου απειρία..; Αποδώστε το όπου θέλετε τελοσπάντων! Το θέμα είναι ότι η έκλειψη που σας έλεγα για σήμερα είναι αύριο…Είμαι απαράδεκτη, το ξέρω..ό,τι και να μου πείτε δίκιο θα έχετε. Παρ’ όλ’ αυτά δεν θα πτοηθώ, αλλά θα συνεχίσω να σας ενημερώνω για το αστρολογικό προφίλ κάθε ημέρας.
Για σήμερα λοιπόν, 27 Νοεμβρίου, μία μέρα πριν την έκλειψη (σίγουρα αυτή τη φορά) ο Ερμής ολοκληρώνει επιτέλους την ανάδρομη πορεία του! Μα πόσες φορές έχω ακούσει αυτήν τη φράση..;! Κι εσείς φαντάζομαι..ξέρετε όμως τι σημαίνει; Σημαίνει ότι εμπόδια και τυχόν καθυστερήσεις πάνε περίπατο! Επίσης θα έχουμε δύο συνόδους, Αφροδίτης-Κρόνου και Άρη-Πλούτωνα, οι οποίες μεταξύ τους θα σχηματίσουν εξάγωνο (ούτε εγώ έχω καταλάβει τι έχω γράψει..) και θα ευνοήσουν οικονομικά θέματα. Η πρώτη σύνοδος ευνοεί και τις σοβαρές σχέσεις, ενώ οι ανώριμες και περιστασιακές θα τελειώσουν.. Ο Άρης με τον Κρόνο από την άλλη θα δώσουν ενέργεια στα παρορμητικά ζώδια, Κριούς, Καρκίνους, Ζυγούς και Αιγόκερους, τα οποία όμως πρέπει και να προσέχουν γιατί μπορεί να υπάρξει και κάποια έκρηξη βίας..(πάρτε και κανένα ηρεμιστικό αν δείτε τα σκούρα..).
Αυτά τα ολίγα για σήμερα..Προετοιμαστείτε ψυχολογικά για αύριο, γιατί ε ε έρχεται.. ;)


                                                                                           Μ.

4 σχόλια:

  1. thn epomenh fora thelw perissotera gia lewnta an ginetai....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι γενικες προβλεψεις και οχι ειδικη αναφορα στο καθε ζωδιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. elpizw h vasikh phgh enhmerwshs gia ta zwdia na einai o Nikos Xortareas... Ayto vevai synepagetai oti prepei na foras kati lame h estw xryso me poulies, otan grafeis ayth th sthlh (gia na se vlepoun oi planhtes)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας την asinARTisia σου!